poniedziałek, 25 lutego 2013

Cały rok minał ...a teraz juz nowy powrót

Ostatni za siebie patrzę tylko jak zasypiam. Dni szybko zleciały a ja zapomniałam jak to jest się zatrzymać - ot choćby napisać do Was.
O dniach minionych można powiedzieć - wykańczające, ale nie bez radości. Tylko, że kto lubi chorować ? A od wiosny do niemal kolejnej to był temat wiodący.  Chorowaliśmy na wakacjach w Szkocji, chorowaliśmy jesienią gdy przedszkole się zaczęło i nawet zimą wczesną i obecnie.
Międzyczasie przedszkole Mateuszka, stare uległo zamianie na nowe.
Oswoiliśmy się z naszą innością i jesteśmy z niej zadowoleni. Przybliżyliśmy się kolejny  raz do decyzji o powrocie do Glasgow.

                                                                                                                       
   
Glasgow 2012
Glasgow 2012
krakowska jesień

spacerek

 
pierwsze śniegi
domowe aktywności na chorobę i nudę

 

zima 2013

zima 2013

powietrzny wykrzyknik do zabawy

powrót do Lego Duplo

4 urodziny


4 urodziny

2 komentarze:

  1. Witam! Trafiłam :-) Dziękuje za odwiedziny u nas i cenne rady :-) Obiecałam maila, ale jakoś tak wciąż czasu brak. Sodki synuś :-) Pokój zasypany Lego Duplo, zupełnie jak u nas, ulubiona zabawa Kamila - wysypywanie wszystkiego na podłogę :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam u nas, ożywiam bloga, na nowo mam motywację i siły.Z przyjemnością wymienię się doświadczeniem i pomysłami.

    OdpowiedzUsuń